رمان برای نوجوانان

داستان و رمان نوجوانان

از آن جایی که نوجوانی سن بسیار حساس و مهمی است، باید در انتخاب کتاب دقت داشته باشیم، زیرا نوجوانان در سن رشد، بلوغ و یادگیری هستند. دوره نوجوانی و جوانی بسیار زودگذر است. اما کتاب‌ هایی که در جوانی می ‌خوانیم می ‌توانند یک عمر با ما بمانند. در این مقاله سعی داریم کتاب هایی را معرفی کنیم که مناسب تمام سلیقه ها در این سن باشد. شما کاربران گرامی می توانید برای مشاهده و خرید کتاب، به کتابفروشی کتاب طلا بروید و در بخش دسته بندی کتاب های کودکان و نوجوانان، کتاب مورد نظر خود را با توجه به اطلاعاتی که در اختیار کاربران گذاشته ایم خریداری نمایید.

بهترین رمان برای نوجوانان:

کتاب نحسی ستاره های بخت ما اثر جان گرین:

کتاب نحسی ستاره های بخت ما اثر جان گرین مترجم آرمان آیت اللهی، داستانی از زبان بیمارانی است که از سرطان رنج می برند. با خرید کتاب می خوانید که: دختری به نام هیزل که فقط شانزده سال دارد، مدتی است که از سرطان خود خبر دارد و از این قضیه رنج می ‌برد. بنابر این، والدین او تصمیم می گیرند او را در جمع کودکان سرطانی قرار دهند تا از منزوی شدن و گوشه گیری او جلوگیری کنند. در طی این مدت هیزل با پسر جوانی به نام آگوستوس آشنا می شود، که به دلیل سرطان یکی از پاهایش را از دست داده است.

کتاب دختری که ماه را نوشید اثر کلی بارن هیل:

کتاب دختری که ماه را نوشید اثر کلی بارن هیل مترجم فروغ منصور قناعی، یک داستان تخیلی بوده که زندگی عجیب یک دختر بچه را به تصویر می‌ کشد. زانِ پیر، جادوگری مهربان است که در دل جنگل زندگی می ‌کند. مردم شهر این پیرزن را منشاء همه بدی ‌ها می ‌دانند و امیدوارند که با پیشکش یک قربانی از گزند او در امان بمانند. اگر علاقه مند به خواندن کتاب تخیلی و هیجانی هستید، خرید کتاب دختری که ماه را نوشید را به شما پیشنهاد می کنیم.

کتاب پاستیل های بنفش اثر کاترین اپلگیت:

کتاب پاستیل های بنفش اثر کاترین اپلگیت مترجم آناهیتا حضرتی کیا وندانی، داستانی جادویی و شگفت‌ انگیز در ستایش عشق، دوستی و خانواده را روایت می‌ کند. پاستیل ‌های بنفش درباره‌ جکسون و خانواده ‌اش است که روزهای سختی را سپری می‌ کنند، چرا که پدر خانواده به بیماری ام اس دچار شده و به همین دلیل کار خود را از دست داده است. داستان این کتاب، به قدری جذاب است که حتما نوجوانان و حتی بزرگسالان از خرید کتاب و خواندن کتاب لذت خواهند برد.

کتاب زنان کوچک اثر لوییزا می آلکوت:

کتاب زنان کوچک اثر لوییزا می آلکوت مترجم کیوان عبیدی آشتیانی، داستان زندگی چهار خواهر ۱۳ تا ۱۷ ساله را به تصویر می ‌کشد، که در بوستون برای مبارزه با فقر و تبدیل شدن به زنانی خودکفا به سختی تلاش می ‌کنند. خرید کتاب و مطالعه آن را، به تمام جوانان و نوجوانان و همچنین، کسانی که علاقه مند به رمان های ادبیات کلاسیک هستند، پیشنهاد می کنیم.

کتاب النور و پارک اثر رینبو راول:

کتاب النور و پارک اثر رینبو راول مترجم سمانه پرهیزکاری، داستان دو نوجوان را روایت می کند که شیوه زندگی ‌شان کاملا متفاوت است. النور دختر ۱۶ ساله ‌ای است که در یک خانواده پرجمعیت، نزد مادر و ناپدری ‌اش زندگی می ‌کند. ریچی، ناپدری النور، مردی مست و بدخلق است که شرایط زندگی را برای النور و دیگر اعضای خانواده ‌اش دشوار کرده است. پارک نیز پسری دو رگه و کره ‌ای – آمریکایی است که هم‌ کلاسی النور است. پارک برخلاف النور خانواده ‌ای آرام و ثروتمند دارد. النور و پارک رفته‌ رفته با یکدیگر از طریق نوارهای کاست آهنگ‌ های قدیمی و کتاب ‌های کمیک رابطه نزدیک ‌تری برقرار می ‌کنند و… برای خرید کتاب و خواندن ادامه داستان می توانید به دسته بندی کتاب های کودکان و نوجوانان بروید و اقدام به خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *