شرایط و ضوابط فروشنده شدن در کتاب طلا

پنل فروشندگان

شما می توانید محصولات خود را بدون هیچ دردسری در فروشگاه اینترنتی کتاب طلا به عنوان سلر (Seller) یا همان فروشنده بارگزاری کرده و به فروش برسانید. از آن جایی که امروزه هزینه راه اندازی سایت های فروش بسیار بالا است، برخی از فروشنده ها محصولات خود را در اختیار سایت های فروشی که در رتبه های جست و جوی گوگل امتیاز بالا، فروش بالا و پشتیبانی قوی و (SEO) خوبی دارند گذاشته (در ازای پرداخت کمیسیون) و به فروش می رسانند.

سوال های متداول مرتبط با سلر یا فروشنده شدن در کتاب طلا:

چرا باید در کتاب طلا فروشنده شویم؟

کتاب طلا بدون دریافت هیچگونه هزینه اضافه ای، تمامی عناوین محصولات شما را به صورت خودکار بهینه سازی (SEO) کرده و بعد از مدتی در نتیجه بالا جست و جو گوگل قرار می گیرد، که خود امتیاز بالایی برای فروشندگان حساب می شود.

چگونه می توانیم در کتاب طلا پنل فروشنده داشته باشیم؟

پس از ثبت نام در پنل فروشندگان کتاب طلا و پیمودن مراحل ثبت نام و بارگزاری مدارک و تایید قرارداد پنل اختصاصی فروشنده (Seller) به شما تعلق می گیرد.

تامین محصولات فروش رفته به چه صورت می باشد؟

فروشنده (Seller) پس از دریافت سفارش از پنل موظف است محصول فروش رفته را همان روز با هزینه خود تحویل انبار کتاب طلا بدهد.

چگونه می توانیم محصولات خود را بارگزاری کنیم؟

در مرحله اول برای بارگزاری و معرفی محصولات تمامی محصولات در فایل اکسل به همراه عکس محصول دریافت شده و توسط تیم کتاب طلا انتشار داده می شود.

چگونه محصولات خود را به روزرسانی کنیم؟

محصولاتی که تغییر داشته را بعد از دریافت فایل اکسل نمونه از پنل فروشنده (Seller) و تکمیل آن، در قسمت بارگزاری فایل محصولات گذاشته و تمامی محصولات به روزرسانی می شود.

کمیسیون دریافتی کتاب طلا چقدر است؟

کمیسیون دریافتی از مبلغ فروش رفته، ۱۲ درصد می باشد.

نحوه تسویه حساب به چه صورت است؟

در ابتدای هر ماه پنجم الی دهم، مبلغ فروش رفته ماه قبل، به صورت نقدی پس از کسر ۱۲ درصد کمیسیون به حساب فروشنده (Seller) واریز می گردد.

اگر مایل هستید در کتاب طلا فروشنده شوید، قرارداد Seller را نیز بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *