درباره کتاب تربیت بدون فریاد اثر هال ادوارد رانکل

کتاب تربیت بدون فریاد

با پیاده کردن اصول این کتاب در زندگی خود، روابط خود و فرزندان تان را به گونه ای بسازید که همیشه آرزویش را داشته اید. این روابطی که از آن صحبت می کنیم، قرین از شادی، همکاری، توازن و از همه مهم تر احترام متقابل می باشد. سعی داشته باشید در زندگی به تربیت فرزندان تان بسیار اهمیت بدید که در رابطه با این موضوع کتاب های بسیاری نوشته شده و با خواندن این کتاب ها برای خود و فرزندان تان آگاهی لازم را برای تربیت درست به دست می آورید. کتاب های کلید های تربیت، برای تمام کودکان و نوجوانان در سنین مختلف و همچنین در مورد هر موضوعی که مربوط به پرورش توانایی، تربیت و… کودکان و نوجوانان باشد، نوشته است. شما می توانید برای خرید کتاب و یا مشاهده کتاب های کلید های تربیت با موضوعات مختلف، وارد سایت اینترنتی کتاب طلا شوید و کتاب مورد نظر خود را خریداری کنید.

بخشی از کتاب تربیت بدون فریاد:

تربیت، کار پرزحمتی است و شما خود می دانید که واقعا دشوار است. اما آن چه ممکن است ندانید این است که باید چنین باشد، چرا؟ زیرا تربیت یک فرآیند رشدی است و تاکنون هیچ چیز بدون رنج و زحمت رشد نکرده است. کلمه قصار دیگری که به حضرت مسیح منسوب است از این هم فراتر می رود: هیچ دانه ای به بار نخواهد نشست، مگر آن که ابتدا در خاک بمیرد. پس تعجبی ندارد اگر احساس کنیم تربیت فرزند ما را از پا درخواهد آورد.

بی تردید تاکنون از جنبه های زیادی مرگ را تجربه کرده اید. وقتی شما پدر یا مادر می شوید بخش زیادی از زندگی پیشین کنار می رود کمی در این باره فکر کنید. در این که هر پدر و مادری دقیقا چنین سؤالی را پرسیده است حقیقتی نهفته است: قبل از آن که این بچه به دنیا بیاید با آن همه اوقات فراغت چه می کردم؟ وقتی صاحب فرزند می شوید اوقات فراغت، الگوی خواب، سرگرمی ها، برنامه مسافرت، دوستی ها، زندگی زناشویی و کلا همه چیز برای همیشه تغییر می کند. از آن پس هر اتفاقی هم بیفتد دیگر شما یک پدر یا مادر باقی خواهید ماند. شما هرگز شخص سابق قبل از تولد فرزندتان نخواهید بود و گاه این حالت به مرگ می ماند…

معرفی کتاب تربیت بدون فریاد اثر هال ادوارد رانکل:

این کتاب که در دسته کتاب های آموزشی قرار می گیرد با روش های گام به گام و منطقی، شما را با شیوه صحیح تربیت آشنا می سازد. این کتاب که در فروشگاه اینترنتی کتاب موجود می باشد، از چهار بخش و دوازده فصل تدوین شده است که در انتهای هر بخش داستانی واقعی از تجارب زندگی افرادی مانند شما را نقل می کند. بعضی از این داستان ها مربوط به مراجعانی است که برای درمان یا آموزش نزد من یعنی؛ هال ادوارد رانکل آمده اند، و بعضی دیگر مربوط به همکاران و دوستان است. در هر یک از این داستان ها قدرت و تاثیر تربیت بدون فریاد مشهود است. این داستان ها بازگو کننده مراحل گوناگون روابط والدین و فرزندان در طول زندگی است.

در نتیجه

وقتی فرزندی متولد می شود، یکی از مهم ترین ضروریاتی که باید ما به آن توجه داشته باشیم، مسئل تربیت آن است. رابطه گرمی با فرزندتان برقرار کنید. اول و مهم تر از همه، برای این که فرزند پروری خوب اتفاق بیفتد و کودک نسبت به آن چه والدین به آن ها می گوید گوش دهد، رابطه باید گرم و محبت آمیز باشد. هنگامی که این رابطه برقرار شد، نه تنها کودکان به احتمال زیاد مفید خواهند بود، بلکه اشتباهاتی که شما به عنوان والدین مرتکب می شوید، برای فرزند شما آسیب کم تری خواهد داشت، که در رابطه با این موضوعات کتاب های بسیاری منتشر شده. شما می توانید به صورت آنلاین از کتابفروشی، کتاب مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *