درباره کتاب روانشناسی اسب سیاه

کتاب اسب سیاه

کتاب روانشناسی و تاثیر آن بر ما؟ روانشناسی یک رشته جذاب است که بینش عمیق و دانش ارزشمندی را در مورد جنبه های مختلف زندگی به ما ارائه می دهد. این دانش برای رشد شخصی، روابط و درک ما از طبیعت انسان قابل استفاده است. برای به دست آوردن این درک، کتاب های روانشناسی به عنوان بخش مهمی از این زمینه کار می کنند، زیرا پیچیدگی های ذهن و رفتار انسان را توضیح می دهند. بنابراین، اگر مجذوب کار ذهن انسان هستید یا کسی که صرفا علاقه مند به گسترش درک خود از روانشناسی است، در این وبلاگ به شما کتابی را معرفی می کنیم که در میان تمام کتاب های روانشناسی کتابی متفاوت است. شما می توانید برای خرید کتاب اسب سیاه به فروشگاه کتاب مراجعه کنید و این کتاب متفاوت را خریداری کنید. کتاب اسب سیاه به ما می آموزد؛ آن هنگام که در میان اسب های دیگر شانس موفقیت نداریم، بدرخشیم و به کامیابی برسیم، همان زمانی که از نظر دیگران بازنده هستیم.

معرفی کتاب روانشناسی اسب سیاه:

شاید برای تان این سوال ایجاد شده باشد که منظور از اسب سیاه چیست؟! عبارت (اسب سیاه) نخستین بار پس از انتشار کتاب دوک جوان در سال ۱۸۳۱ وارد فرهنگ عمومی شد و به سرعت جا افتاد. قهرمان داستان آن کتاب در صحنه ای روی اسبی شرط کلانی می بندد، ولی، یک اسب سیاه که هیچ کس گمانی به بردش نمی برد، از همه جلو می زند و باعث باخت قهرمان می شود. بعد از آن، هر جا سخن از اسب سیاه می شود، منظور قهرمان و برنده ای است که هیچ گدام از شرایط برد را نداشته، ولی در روندی شگفت، راه خودش را تا جایگاه اول بریده و رفته و همه را مبهوت گذاشته. از همان زمان، جوامع مختلف علاقه فزاینده ای به این اسب های سیاه داشته اند، که تا پیش از برنده شدن هیچ کس هیچ توجه ای نداشته.

کتاب اسب سیاه بر یک اصل بنا شده و آن هم (فردگرایی) است. اصلی که به‌گفته‌ نویسندگان برخلاف جریان اصلی کتاب‌ های موفقیت است که می ‌خواهند موفقیت را برای همگان فرموله کنند و اصول مشابهی را به همه پیشنهاد دهند.

در آخر اگر به دنبال کتابی هستید که مانند کتاب های موفقیت دیگر به شما راه های رسیدن در چند مرحله را بگویید، خرید کتاب اسب سیاه برای شما مناسب نیست، زیرا این کتاب کاملا با کتاب های دیگر متفاوت است و می خواهد بگوید پیش‌فرض‌ های خود را درباره‌ موفقیت دور بریزید. موفقیت هیچ فرمول یگانه ‌ای جهت استفاده‌ عموم ندارد. تاد رز و اگی اگاس برای تدوین روش شخص ‌محور موفقیت، با چندین ‌و چند نفر مصاحبه کرده ‌اند. کسانی که طبق معیارهای معمول دنیای امروز، از کم ترین شانسی برای موفقیت بهره نداشته ‌اند و نکته این‌جا است که برای موفق شدن به معجزه نیاز نبوده است. آن ‌ها برای موفقیت خود را شناخته ‌اند، مسیر را برای خود و متناسب با داشته‌ ها و توانایی خود ساخته ‌اند و به هدفی که خودشان، بدون رجوع منفعلانه به عرف، برای خود تعیین کرده ‌اند، رسیده ‌اند.

در مجموع

اسب سیاه در این کتاب به کسانی اطلاق می ‌شود که هیچ‌ کس حسابی روی‌ شان باز نمی‌ کند. مثل اسبی که هیچ ‌کس روی برنده‌ شدنش شرط نمی ‌بندد، ولی در نا امیدانه ترین حالت ممکن برنده می شود و همه انگشت به دهان می مانند. برای خواندن داستان این کتاب جذاب به کتاب فروشی بروید و اقدام به خرید کتاب در سایت اینترنتی کتاب طلا با بالاترین تخفیف کنید.

https://ketabtala.com  فروشگاه اینترنتی کتاب طلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *