بهترین داستان و رمان های ایرانی

در کل خواندن کتاب فواید بسیاری برای جسم و روح آدمی دارد، که این فواید شامل؛ تقویت مغز، افزایش توانایی شما برای همدلی، کاهش استرس و ساختن دایره لغات شما و غیره است. همچنین، افرادی که کتاب می خوانند نسبت به افرادی که کتاب نمی خوانند، آگاه تر هستند و در نتیجه بهتر می توانند در جامعه خود را حفظ کنند. آن ها از محیط اطراف خود آگاهی بیشتری دارند و می توانند راحت تر خود را در جای دیگران تصور کنند. آن ها توانایی بیشتری برای تامل در رفتار خود و دیگران دارند. خرید کتاب و خواندن کتاب، به آن‌ها اجازه می ‌دهد تا طیف گسترده‌ ای از مهارت‌ ها را به دست آورند که باعث می‌ شود در محیط کار نیز برجسته شوند. در واقع، خواندن کتاب حتی به سالم ‌تر شدن آن ‌ها کمک می ‌کند: اولا به این دلیل که افرادی که کتاب می‌ خوانند در مورد موضوعاتی مانند خطرات سلامتی و دسترسی به مراقبت اطلاعات بهتری دارند و دوم این که مطالعه کتاب تاثیر مثبتی بر مغز دارد. در نهایت و نه بی ‌اهمیت: خواندن کتاب یک سرگرمی فوق ‌العاده لذت بخش است که به شادی و احساس خوشبختی افراد می ‌افزاید.

معرفی بهترین کتاب های داستان و رمان های ایرانی:

داستان و رمان چمدان اثر بزرگ علوی:

این کتاب شامل هفت داستان‌ کوتاه با عناوین چمدان، قربانی، عروس هزار داماد، تاریخچه اتاق من، سرباز سربی، شیک ‌پوش و رقص مرگ است. بزرگ علوی این کتاب را در سال ۱۳۱۳ منتشر کرد و دو سال بعد از این کتاب بود که به زندان افتاد و تا پایان دوره رضاشاه در زندان ماند. اگر اهل خواندن کتاب های نویسنده بزرگ علوی باشید ما این کتاب را به شما پیشنهاد می کنیم، البته می توانید برای مشاهده تمامی کتاب های این نویسنده، به سایت اینترنتی کتاب طلا بروید و با تخفیف بالا اقدام به خرید کتاب خود کنید.

داستان و رمان همخونه نوشته مریم ریاحی:

این کتاب داستانی دختری به نام یلدا را روایت می کند که پدر و مادرش را از دست داده و با صمیمی ترین دوست پدرش یعنی؛ حاج رضا زندگی می کند. تمام فرزندان حاج رضا خارج از کشور زندگی می کنند، به غیر از یکی از فرزندانش به نام شهاب که در طی داستان، حاج رضا به یلدا می گوید که باید با شهاب ازدواج کند ولی… برای خواندن ادامه رمان، می توانید وارد سایت اینترنتی کتاب طلا شوید و در بخش دسته بندی کتاب های داستان و رمان ایرانی اقدام به خرید کتاب همخونه کنید.

داستان و رمان بامداد خمار اثر فتانه حاج سید جوادی:

این کتاب قصه دختری زیبا و احساسی به نام سودابه است که شباهت بسیار زیادی به عمه خود، که پیرزنی به اسم محبوبه است دارد. سودابه عاشق پسری می شود که خانواده اش به شدت با این پسر و ازدواجش مخالف هستند. از آن جایی که عمه او یعنی محبوبه، در زندگی خود ازدواجی ناموفق داشته، با سودابه صحبت می کند و داستان عاشقی و ازدواج خود را تعریف می کند، تا اورا از این ازدواج منصرف کند. برای خرید کتاب از کتابفروشی و خواندن این داستان جذاب وارد سایت اینترنتی کتاب طلا شوید.

خلاصه

مهارت هایی که با خواندن کتاب به دست می آورید، باعث می شود راحت تر بتوانید دنیای اطراف تان را درک کنید. در جامعه مدرن، کتاب خواندن برای پیوند و ارتباطات بین مردم بسیار مهم است. شما کاربران عزیز می توانید، برای خرید هرگونه کتاب داستان و رمان ایرانی، وارد سایت کتابفروشی کتاب طلا شوید و اقدام به خرید کتاب خود کنید.

https://ketabtala.com  فروشگاه اینترنتی کتاب طلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *