بهترین رمان های خارجی

مطالعه چه برای بزرگسالان و چه کودکان به طور یکسان مفید است. هر کتابی که می خوانید فرصت های بی پایانی برای کاوش و یادگیری ایده های جدید به شما ارائه می دهد. وقتی مطالعه می کنید، اطلاعات و دانش بسیاری را به دست می آورید و همچنین فواید دیگری نیز خواهید داشت؛ وقتی شما داستان و رمانی را می خوانید، از زندگی افراد و تجربه هایی که به دست آوردند درس می گیرید. خرید کتاب داستان و رمان و خواندن آن، علاوه بر این که جذاب است و جنبه سرگرمی دارد، به شما درس زندگی نیز می دهد. خواندن کتاب یک سرگرمی فوق ‌العاده لذت بخش است که به شادی و احساس خوشبختی افراد می ‌افزاید.

معرفی بهترین داستان و رمان های خارجی:

کتاب دور دنیا در هشتاد روز اثر ژول ورن:

کتاب دور دنیا در هشتاد روز اثر ژول ورن و مترجم محسن فرزاد، رمانی ماجراجویانه است که درباره مرد انگلیسی و خدمتکارش در طی یک سفر هشتاد روزه به دور دنیا صحبت می کند. این کتاب، یکی از مهم ترین و پرفروش ترین آثار نویسنده ژول ورن می باشد. خرید کتاب دور دنیا در هشتاد روز را به تمام کسانی که به داستان و رمان های کلاسیک و ماجراجویانه علاقه مند هستند، پیشنهاد می کنیم.

کتاب جین ایر اثر شارلوت برونته:

کتاب جین ایر اثر شارلوت برونته و مترجم رضا رضایی، داستان دخترکی تنها که دست خالی برای زندگی خود می جنگد را روایت می کند، دختری که در مقابل مشکلات جامعه به تنهایی می ایستد. این دختر در کودکی پدر و مادرش را از دست می‌ دهد. در سال ‌های کودکی روزگار سختی را کنار خاله و پسرخاله اش می گذراند، تا این که اقوامش جین را به یتیم خانه ای به نام لوود می سپارند. لوود فضای بسیار غمباری بود که در آن کوچک ‌ترین رسیدگی‌ ای به بچه ها نمی ‌شد. جین، پس از گذشت ۸ سال زندگی در این محیط وحشتناک و آزار دهنده، تصمیم به ترک آن جا می گیرد…

کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز:

کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز و ترجمه مریم مفتاحی، یکی از پرفروش ‌ترین کتاب های نیویورک تایمز است. این کتاب داستان لوییزا و ویل دختر و پسر جوانی که دست سرنوشت این دو را با هم رو به رو می کند. لوییزا دختری فقیر، که برای تامین خانواده اش کار می کند و ویل پسری ثروتمند، که بر اثر اتفاق هایی که برایش افتاده، از زندگی نا امید بوده و قصد خودکشی دارد. شما با خواندن این کتاب حتما غافلگیر می شوید، زیرا این کتاب، به شما می آموزد که هیچ وقت در زندگی برای شروعی دوباره دیر نیست. همچنین، بعد از خواندن کتاب من پیش از تو، کتاب پس از تو را از فروشگاه اینترنتی کتاب طلا در دسته بندی کتاب های داستان و رمان خارجی با تخفیف بالا خریداری کنید و از خواندن ادامه داستان لذت ببرید.

کتاب پیر مرد و دریا اثر ارنست همینگوی:

کتاب پیر مرد و دریا اثر ارنست همینگوی و مترجم محمد تقی فرامرزی، تلاش ‌های یک ماهیگیر پیر کوبایی به نام سانتیاگو را روایت می کند، که با آرزوی به دام انداختن یک نیزه ماهی بسیار بزرگ دل به دریا می زند، ولی آن قدرتی که بتواند آخرین شاهکار خود را به ساحل بکشد ندارد و چیزی جز اسکلت به ساحل نمی ‌آورد. اگر به خواندن داستان و رمان های خارجی علاقه مند هستید و می خواهید در کنارش درسی بگیرید خرید کتاب پیر مرد و دریا را به شما پیشنهاد می کنیم.

کتاب غرور و تعصب اثر جین آستین:

کتاب غرور و تعصب اثر جین آستین و مترجم رضا رضایی، روایت خانواده آقا و خانم بنت است که پنج دختر دارند، که از لحاظ شخصیتی با یکدیگر متفاوت هستند و گاهی دیوانه بازی از آن ها جدا نمی شود. خانم بنت مشتاق است تا تمام دخترانش ازدواج کنند، به خصوص به این دلیل که کشیش ویلیام کالینز، هنگامی که آقای بنت بمیرد، املاک خانوادگی را تصاحب خواهد کرد. در مجلس رقص، چارلز بینگلی ثروتمند و تازه وارد به بزرگ ‌ترین دختر خانواده بنت یعنی جین زیبا و خجالتی علاقه ‌مند می ‌شود که… برای ادامه این داستان وارد سایت اینترنتی کتاب طلا شوید.

در پایان

مطالعه می تواند زندگی شما را از طریق های مختلف بهبود بخشد و فواید خواندن غیرقابل انکار است. یکی از قوی ‌ترین سلاح ‌هایی که می ‌توانید در دنیا داشته باشید یک کتاب است، زیرا به شما فرصتی می ‌دهد تا احتمالات مختلف جهان را کشف کنید و در این فرآیند الهام بگیرید، پس خرید کتاب از کتاب فروشی و خواندن آن را در برنامه زندگی خود بگنجانید و از فواید آن بهره مند شوید.

https://ketabtala.com  فروشگاه اینترنتی کتاب طلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *