درباره کتاب سفر روح

این کتاب از خاطرات کسانی است که طی سال ها برای هیپنوتیزم به مایکل نیوتون، نویسنده این کتاب مراجعه کرده اند. این خاطرات واقعی، بیانگر عالم برزخ، عالمی واقعی و ملموس است و در آن فضایی سرشار از محبت، شفقت و آرامش حکم فرما است. شگفتی های عالم برزخ و مراحل مختلف آن نشان می دهد که هدف غایی و نهایی خلقت به کمال رسیدن مخلوقات است یعنی برخورداری آن ها از تمام نعمات و نشات الهی و همه مخلوقات می توانند به اندازه کوشش و ظرفیت شان از آن سیراب شوند. شما با خرید کتاب سفر روح، در دسته بندی کتاب های دینی و خواندن آن، حتما شگفت زده خواهید شد.

روزها فکر من این است و همه شب سخنم-که چرا غافل از احوال دل خویشتنم.
از کجا آمده ام؟ آمدنم بهر چه بود؟-به کجا می روم آخر؟ ننمایی وطنم.
مانده ام سخت عجب کز چه سبب ساخت مرا-یا چه بوده است مراد وی ازین ساختنم.
مرغ باغ ملکوتم، نیم از عالم خاک-دو سه روزی قفسی ساخته اند از بدنم.
ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست-به هوای سر کویش پر و بالی بزنم.

دیوان شمس -مولانا

کتاب سفر روح درباره چیست؟

مطالب کتاب سفر روح، حاصل تحقیقات دکتر مایکل نیوتون (روانشناس) است که طی چهل سال درمان و بررسی صدها مورد خاص به دست آمده است. این کتاب از جهان معنوی و دیدار از طبقات مختلف برزخ، با هیپنوتیزم صحبت می کند. کتاب سفر روح، نه تنها از لحاظ محتوا، بلکه به جهت روش گردآوری اطلاعات درباره عوالم پس از مرگ بسیار جالب، آموزنده و در عین حال جذاب و پر کشش است. از همه مهم تر، این اولین کتابی است که با دسترسی به حافظه پنهانی و ضمیر ابرآگاه افراد متعددی در مورد وضعیت روح پس از مرگ جسم و جزئیات برزخ نگاشته شده است.

بخشی از متن کتاب سفر روح اثر مایکل نیوتون:

افرادی که به وجود روح اعتقاد دارند، خیال می کنند که همه روح ها بعد از زندگی زمینی در فضای خاصی با هم محشور می شوند. بسیاری از سوژه های من قبل از آن که به خواب مصنوعی برده شوند، هنوز همین برداشت را دارند. اما وقتی از خواب بیدار می شوند، از این که فهمیده اند در برزخ برای هر روحی جای خاصی در نظر گرفته می شود، دچار شگفتی می شوند. من در ابتدا که بررسی در برزخ را شروع کردم، موضوع گروه بندی ارواح را قبول نداشتم. تصور من این بود که روح ها پس از مرگ جسمی، زمین را ترک می کنند و بدون هدف و برنامه خاصی، در آن دنیا در گردش هستند.

حالا این نتیجه کاملا برایم حاصل شده که، جایگزینی ارواح در برزخ بر اساس پیشرفت و آگاهی صورت می گیرد. روح پس از مرگ جسمی، به برزخ می رود و به گروهی از همردیفان خود می پیوندد. البته روح های جوان و بی تجربه و همچنین آن هایی که به دلایل مندرج در فصل چهارم منزوی و از بقیه کنار گذاشته می شوند، از این روش کلی مستثنی هستند. در اکثر موارد، روح هایی که با یکدیگر سوابق دوستی و صمیمیت دارند و سطح آگاهی آن ها تقریبا مشابه است، هم گروه می شوند.

جمع بندی

شگفتی های عالم برزخ و مراحل مختلف آن، نشان می دهد که هدف غایی و نهایی خلقت، به کمال رسیدن مخلوقات است. یعنی برخورداری آن ها از تمام نعمات و نشات الهی و همه مخلوقات می توانند به اندازه کوشش و ظرفیت شان از آن سیراب شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *