دیگه نگو شام چی درست کنم؟

کتاب آشپزی مستطاب

آشپزی، هنری که همه را به یک میز می‌ نشاند. آشپزی هنری جذاب و شگفت ‌انگیز است. همچنین، کتاب های آشپزی، به ما این امکان را می‌ دهد تا با استفاده از مواد اولیه ساده، غذاهایی شگفت ‌انگیز و خوشمزه ایجاد کنیم. کتاب های آشپزی با ترکیب مواد، طعم ‌ها و رنگ ‌ها، می ‌توانند لذت بی ‌نظیری را برای ما به ارمغان بیاورند.

در هنر آشپزی، هر شخصی می‌ تواند خلاقیت و استعداد خود را به نمایش بگذارد. از آن جایی که هیچ محدودیتی در ترکیب مواد و طعم ‌ها وجود ندارد، هر شخص می‌ تواند طعمی منحصر به فرد ایجاد کند و غذاهایی خارق‌ العاده بپزد، که در کنار این هنر و خلاقیت می توانند از کتاب آشپزی و شیرینی پزی نیز کمک بگیرند.

آشپزی همچنین یک راه برای ارتباط با دیگران است. زمانی که شما غذای خود را با دیگران به اشتراک می‌ گذارید، احساس ارتباط و اشتراک فرهنگی به شما می‌ دهد. افراد مختلف با تجربه ‌ها و سلیقه‌ های مختلف می ‌توانند از طریق آشپزی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و تجربیات جدیدی را به اشتراک بگذارند.

با کتاب های آشپزی می ‌توانید به خلاقیت و نوآوری خود اعتماد بیشتری پیدا کنید. امتحان کردن رسپی ‌های جدید، ترکیب مواد ناشناخته و ایجاد غذاهایی نو و متفاوت می ‌تواند به شما احساس رضایت و موفقیت بیشتری بخشیده و احساس خوبی به شما القا کند.

فواید خواندن کتاب های آشپزی:

آموزش تکنیک ‌ها و دستور پخت‌ ها:

کتاب ‌های آشپزی شامل توضیحات دقیق در مورد تکنیک ‌ها، دستور پخت ‌ها، مواد اولیه و تجهیزات لازم برای آماده‌ سازی غذاهای مختلف هستند. کتاب آشپزی به شما کمک می‌ کنند، تا مهارت‌ های پخت و پز خود را بهبود دهید و غذاهایی خوشمزه و متنوع بپزید.

تحریک خلاقیت:

خواندن کتاب‌ های آشپزی می‌ تواند خلاقیت شما را تحریک کند. امتحان دستور پخت‌ های جدید، ترکیب مواد غذایی ناشناخته و ایجاد غذاهای نو و شگفت‌ انگیز می ‌تواند به شما احساس رضایت و خوشحالی بخشد.

ارتباط با فرهنگ‌های مختلف:

کتاب‌ های آشپزی اغلب دستور پخت ‌ها و غذاهای مختلفی از سراسر جهان را شامل می ‌شوند. این کتاب‌ ها به شما این امکان را می ‌دهند که با فرهنگ ‌ها، سنت‌ ها و طعم‌ های مختلف آشنا شوید و ارتباط فرهنگی تازه‌ ای برقرار کنید.

تغذیه سالم:

بسیاری از کتاب‌ های آشپزی حاوی دستور پخت ‌های سالم و تغذیه ‌ای هستند که می‌ توانند به بهبود سلامتی شما کمک کنند. غذاهایی که به دقت طبخ می‌ شوند و از مواد اولیه طبیعی و سالم استفاده می ‌کنند، می‌ توانند به ارتقای سلامت و رشد سالم کمک کنند.

سرگرمی و لذت:

خواندن کتاب‌ های آشپزی لذت بخش و سرگرم‌کننده است. این کتاب ‌ها می ‌توانند به شما لحظاتی شاد و خلاقانه را بخشیده و از زمان خود لذت ببرید.

جامع ترین کتاب های آشپزی:

کتاب آشپزی ملل اثر ساناز و سانیا شریفی:

کتاب آشپزی ملل شامل فصل‌ های مختلفی همچون؛ صبحانه، سوپ، آشپزی با میگو، مرغ، گوشت، ماهی، انواع پلو و… است که ماحصل بیش از ۵ سال تحقیق و بررسی در زمینه سبک آشپزی ملل مختلف است که پس از انتخاب نزدیک به هزار دستور آشپزی و تست آن ‌ها، محبوب ‌ترین، خوشمزه‌ ترین و جذاب ‌ترین آن ‌ها انتخاب و در کتاب آشپزی ملل به روایت ساناز سانیا منتشر شدند.

دایره المعارف آشپزی ایرانی ساناز و سانیا شریفی:

کتاب شامل ۶۴۲ دستور غذایی سنتی ایرانی از جمله انواع صبحانه، مربا، مارمالاد، پیش ‌‌غذا، کوکو، کوفته، دلمه، کتلت، شامی، آش، آبگوشت، چاشنی، ترشی و شور،  پلو، خورش، کباب، خوراک و نوشیدنی است.

دایره المعارف نکته ها وتکنیک های آشپزی ساناز و سانیا شریفی:

کتاب دایره المعارف نکته ها و تکنیک های آشپزی، کتابی است جامع که از”الف تا ی” تمامی راز و رمز و فنون آشپزی را پوشش می ‌دهد، در این کتاب مباحث طلایی و مهم مانند آشنایی با مواد اولیه از انتخاب و نحوه خرید و نگهداری مواد تا هماهنگی طعم و مزه وجود دارد. معرفی انواع گوشت قرمز، گوشت مرغ و پرندگان، گوشت انواع ماهی و غذاهای دریایی و همچنین نحوه پاک کردن و برش آن ها، تکنیک ‌های برش، نحوه کار با چاقو، آشنایی با انواع ادویه، حبوبات، غلات، لبنیات، روغن‌ ها، استاک و غیره از جمله مواردی است که در این کتاب به تفصیل به آن پرداخته شده است.

در پایان

به عنوان یک هنر و همچنین یک روش زندگی، آشپزی می ‌تواند به شما لذت و شادی بیشتری بخشیده و از طریق آن، شما می‌ توانید با خلق و خویشتنداری در آشپزی، به دنیایی از طعم و رنگ و لذت و سلامتی و خوشبختی وارد شوید. بنابراین، خواندن کتاب ‌های آشپزی نه تنها یک فرصت برای آموزش و پیشرفت است، بلکه می‌ تواند به شما لذت و سلامتی بیشتری نیز ببخشد. برای خرید کتاب های آشپزی ساناز سانیا می توانید وارد فروشگاه اینترنتی کتاب شوید و از خریدتان لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *