معرفی کتاب موضوع مرگ و زندگی

موضوع مرگ و زندگی

اروین یالوم و مریلین یالوم که سال ‌های‌ سال زندگی عاشقانه ای را کنار هم داشتند، در کتاب موضوع مرگ و زندگی، از تجربه‌ مواجهه‌ با مرگ صحبت می‌ کنند و توضیح می‌ دهند که چگونه می ‌توان هم زندگی خوب و هم مرگ شیرینی در کنار هم داشت. شما با خرید کتاب و خواندن این کتاب، متوجه خواهید شد که بیش از هر چیز، راز چگونه زیستن را با شما در میان می گذارد.

خلاصه کتاب موضوع مرگ و زندگی:

این کتاب به مرور زندگی و رویارویی با فرآیند مرگ زوج عاشق مشهور و توانایی می پردازد که، کوشیده اند آگاهانه زندگی را به تمامی زندگی کنند. لحظه ای فرا می رسد که هر دو می یابند، یکی قرار است به حکم طبیعت برود و آن دیگری بماند و در سوگ بنشیند و از این لحظه، کتاب موضوع مرگ و زندگی زاده می شود. دو نویسنده تصمیم می گیرند، آن چه قرار است در این فرآیند از سر بگذرانند را، با صداقت تمام به تصویر بکشند و به این ترتیب، اروین یالوم روانپزشک، روان درمانگر اگزیستانسیال و نویسنده برجسته، مریلین یالوم مورخ، نویسنده پژوهشگر و استاد دانشگاه، با تکیه بر دانش و چیره دستی شان در نوشتن، چنان ما را با خود همراه می کنند که نه تنها خود را کنار آن ها و در خانه شان حس می کنیم، که تا پنهان ترین پستوهای ذهن خلاق شان راه می بریم و با ژرف ترین ترس ها، حسرت ها و آرزوهای بشری، چشم در چشم می شویم.

نویسنده اروین یالوم و مریلین یالوم:

اروین یالوم، روان ‌پزشک هستی ‌گرا و نویسنده آمریکایی است که کتاب های بسیاری را مانند: وقتی نیچه گریست، شدم آنکه هستم، خلق شدگان یک روز، هنر درمان، خیره به خورشید نگریستن، مسئله اسپینوزا، درمان شوپنهاور و کتاب های بسیاری که می توانید برای مشاهده و خرید کتاب این نویسنده مشهور، وارد سایت اینترنتی کتاب طلا شوید و اقدام به خرید کتاب با تخفیف بالا کنید.

مریلین یالوم یک تاریخدان و نویسنده فمینیست آمریکایی بود که فهرست گسترده‌ ای از نشریات علمی دارد و به ۲۰ زبان مختلف ترجمه شده‌ اند که شامل: خواهران خونی، تاریخ فرهنگی همسران، تولد ملکه شطرنج، محل استراحت آمریکا و… می باشد.

اروین یالوم در کتاب روان درمانی اگزیستانسیال نوشته بود: اگر در زندگی زیسته مان پشیمانی و افسوس کم تری داشته باشیم، رویارویی با مرگ آسان تر است. وقتی به گذشته و به زندگی مشترک طولانی مان نگاه می کنم، می بینم ما بسیار کم افسوس خورده ایم. ولی این تحمل مشقات جسمانی ای که هرروز از سر می گذرانیم و نیز فکر ترک یکدیگر را آسان تر نمی کند.

سوگ بهایی است که برای شجاعت عشق ورزیدن به یکدیگر می پردازیم.

کتاب موضوع مرگ و زندگی مناسب چه کسانی می باشد؟

کتاب موضوع مرگ و زندگی، هم زندگینامه است و هم جنبه روانشناسی دارد، زیرا به خوانندگان می آموزد که در سختی های زندگی، هیچوقت امید خود را از دست ندهند. اگر به خواندن کتاب های زندگینامه و یا سرگذشتنامه علاقه مند هستید و یا در زندگی، امید خود را از دست داده اید، به شما پیشنهاد می کنیم، حتما این کتاب را از فروشگاه اینترنتی کتاب طلا در بخش کتاب های تاریخ و زندگی نامه خریداری کنید.

در پایان

با آن که این کتاب، حاصل تجربه شخصی اروین یالوم و مریلین یالوم است، آن را بخشی از یک گفتگوی همگانی درباره دلواپسی های مرتبط با پایان زندگی می بینند.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *