زندگی پس از مرگ

با توجه به دیدگاه ‌های مختلف در مورد زندگی پس از مرگ، بخش وجودی فرد که پس از مرگ باقی می‌ ماند، ممکن است یک عنصر جزئی یا کل فطرت یا بخش روحانی وجود فرد باشد. که با خود حمل می‌ کند و ممکن است هویت شخصی را ارائه دهد. مهم است که هر فرد به دیدگاه‌ ها، باورها و ارزش‌ های شخصی خود احترام بگذارد و دیدگاه دیگران را نیز قابل احترام بداند.

برای بررسی عمیق‌ تر این موضوع، نیاز است به کتاب های دینی و یا فلسفی مراجعه کنید، تا بتوانید اطلاعات کامل تری به دست آورید. البته در این رابطه کتاب سفر روح و پس از آن کتاب سرنوشت روح گزینه بسیار خوبی برای این موضوع می باشد، که در این مقاله از آن صحبت خواهیم کرد.

موضوع زندگی پس از مرگ، یکی از موضوعات مورد بحث فلسفی و دینی است که ممکن است اندکی پیچیدگی داشته باشد. برخی افراد معتقدند که زندگی پس از مرگ می ‌تواند باورهای دینی و باورهای متنوع دیگری به عنوان بهشت، رستاخیز و یا تجربه مکملی از زندگی فعلی و بعد از مرگ داشته باشد. در عین حال، برخی دیگر ممکن است به نظر مرگ یک پایان کامل و تمام دوره زندگی ببینند.

کتاب های مرتبط با زندگی پس از مرگ:

کتاب سفر روح نویسنده مایکل نیوتون:

این کتاب طی چهل سال درمان و بررسی صدها مورد خاص توسط نیوتون به دست آمده است، که با خواندن آن به‌ روشنی می بینید که افراد مختلف، هر یک به تناسب پیشرفت روحی خود، به این حقیقت رسیده‌ اند که هدف از خلقت چیز دیگری سوای دنیای مادی است. مطالب کتاب سفر روح نه‌ تنها از لحاظ محتوا، بلکه به جهت روش گردآوری اطلاعات درباره‌ عوالم پس از مرگ بسیار جالب، آموزنده و در عین حال جذاب و پرکشش است. شما می توانید بعد از خرید کتاب سفر روح و مطالعه آن کتاب سرنوشت روح که مکمل کتاب سفر روح است را خریداری و مطالعه کنید.

کتابی که بعد از سفر روح باید مطالعه کرد:

کتاب سرنوشت روح نویسنده مایکل نیوتون:

این کتاب حاوی اظهارات بیش از یکصد داوطلبی است که در حالت هیپنوتیزم به حافظه پنهانی و ضمیر ابرآگاه خود دست می یابند و خاطرات و تجربیات خود را از فضایی که نویسنده آن را – دنیای روح – نامیده است، شرح می دهند. با خواندن این کتاب متوجه خواهید شد که، تفاوتی ندارد مسلمان باشید یا مسیحی و یا بدون هیچ نوع اعتقاد دینی؛ همگی دارای روحی هستید که تجربه زیستن را قبل از به ‌دنیا آمدن شما داشته است.

در پایان

مرگ به معنای تمام شدن زندگی نیست، بلکه شروعی تازه برای ورود به آخرت است. لحظه‌ به پایان رسیدن عمر برای مؤمنان همانند وارد شدن به حمامی است که آخرین باقی ‌مانده‌ های گناهان شان را از جسم خود پاک می ‌کنند. برخی از واقعیت‌ ها در زمان حیات، بر انسان پوشیده است و لحظه مرگ، بر او آشکار می ‌شود، زیرا در آن زمان که آدمی از مرز دنیا می‌ گذرد، فرشته مرگ را می ‌بیند و در آستانه جهان غیب قرار می ‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *